суббота, 18 октября 2008 г.

barbers guide




Misschien ge�nspireerd door het liedje "Winter" van Tori Amos kijk ik naar buiten en krijg ik een herfstgevoel. Blij ben ik met mapos;n grote, oude ramen van waaruit ik naar buiten kijken kan: lichtjes�in de Helperkerkstraat,�een�verlaten tuin en het gevoel dat Zwarte Piet elk moment langs kan komen.��Kortere dagen (zeker op een dag als deze waarin vooral veel geslapen wordt), ladingen vol bladen rondom de Helpervilla en binnen kerkdiensten op Nederland 2 (tijdens het zappen), de studie en de CV aan (�"het haarvuur" klinkt beter, maar dat heb ik niet). De Romantiek (met een hoofdletter dus)�van het alleen zijn in de herfst.




evandale accommodation tasmania, barbers guide, barbers green bay wisconsin, barbers grand fork minnesota, barbers gary indiana, barbers galveston texas.



Комментариев нет: